Fandom

THE RING - KRĄG WIKI

The Ring

84strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
The Ring - Folm.jpg

OpisEdytuj

Rachel Keler, bada tajemniczą sprawę, gdyż córka jej siostry umiera na katar i nikt nie wie na co, a koleżanka która z nią tej nocy była ląduje w psychiatryku. Zniesmaczona Rachel pomaga swojej psiapsióle dowiedzieć się co się stało. Po krótkich i bardzo fascynujących chwilach kobieta odnajduje tajemniczą kasetę, która rzekomo zabija. Znajduje się tam tylko dziwne nagranie, na którym pokazano zwyczajne sprzęty domowe, jak krzesło czy drabina, i zwyczajne sytuacje jak palące się drzewo lub kobieta skacząca z klifu. Nic specjalnego. Po projekcji filmu do Racheli dzwoni telefon, informując, że ma tylko 7 dni życia… Rachel nie grzeszy rozumem i pokazuje film mężowi i synowi. Teraz po serii telefonów od Samarki, rodzinka musi rozwiązać tajemniczą zagadkę: czemu dziołcha zabija ludzi oglądających film? Jak się okazuje, ten film był zapisem życia Samarki, która odwiedziła wiele ciekawych miejsc np, studnię czy stodołę z końmi. Jednak nie ma tu happy endu. Samara dopada męża Rachel. Gdy ten czyta gazetę, włącza się telewizor i Samara z niego wychodzi. Następnie patrzy się na gościa, a ten staje się sztywny.

Zobacz zwiastunEdytuj

thumb|300px|right

Więcej z Fandomu

Losowa wiki