FANDOM

Samara 2.jpeg
Opis
Edytuj

Samara Morgan jest centralną postacią Filmu "The Ring: Krąg", "Rings", "The Ring Two" i jest przedstawiana jako antagonista serii. Udostępnianie podobną historię i charakterystykę do Sadako Yamamura, Samara został zepchnięty w dół studni przez jej przybraną matkę Anne Morgan i zmarła siedem dni później, tworząc kasete wideo, aby pokazać światu, że cierpi z powodu nieszczęścia w życiu. W filmach jest ona grana przez Daveigh Kelly Stables Chase, i Caitlin Mavromates, jako dziecko.

Spis treści [pokaż]

Początkowo pojawia się w postaci mściwego ducha, wygląd Samaraki jest zawsze ten sam - młoda ośmio-letna, o brązowych oczach dziewczyna z długimi ciemnymi włosami , które zwykle zakrywają twarz. Nosi białą z krótkimi rękawami sukienkę pewnych momętach ma na sobie czarne buty. Samarka wydaje się dość blada . W jej przeklętej formie, Samara jest bardzo brzydka co każdy może zauważyć wygląd, przypominający japońskie onryō ducha, duch skupia się na zemście( A to ściągara). Jej włosy ma ciemne i mokre, ukrywając zdeformowaną twarz , który ma niecio szarawy kolor, oraz , prawie bezbarwne oczy. Jej skóra stała się nienaturalne spleśniały kolor, choć kiedy wychodzi z telewizora, jej skóra wydaje się mroczna szara. Jej biała suknia staje się postrzępione i nasączone wodą, jest po prostu kurwa brudna.

Samara jest pokazany jako niewinną ofiarę poszukuje jakiejś formy uwagi, zwłaszcza po jej śmierci i tworzenia taśmy wideo, więc świat może poznać jej ból i cierpienie. Ona jest bardzo nieziemski, trudno mówić i jest nieobywatelski, i spędza godziny na koniec stojących wokół i wpatrując się interesujących rzeczy bez ruchu. Chcąc świat dowiedział się o jej cierpieniu, Samara zaprojektowane taśmę należy przerzucić na innych ludzi, więc nauczyłem się w jej życiu, i zabijać ludzi wyłania się po siedmiu dniach, może na podstawie przekonania, że ​​ich to nie obchodziło jej z pomocą i podkreślić, jak jej życie skończyło, a jej ofiarami będą zbliżać się powoli i zamęczania sposób.

Ona jest bardzo samotnikiem, spędzając wiele czasu sam, choć to nie pomogło, gdy jej przybrany ojciec Richard Morgan zmusza ją do życia w stodole Morgan Horse Ranch w. Jako dziecko była prawie utoneła przez matkę Evelyn, a następnie zaniedbywane przez swoich rodziców adopcyjnych, a następnie zabity przez Anna, Samara brakowało żadnych odpowiednie dane rodziców i po uwolniony przez Rachel, Samara zobaczył ją, jak jej światłem nadziei i ostatecznie zdecydował się aby Rachel jej nowy matka, posiadająca ciało Aidana Kellera, aby zbliżyć się do niej. Ona staje się bardzo agresywny do nikogo innego, poza następującymi podczas gdy w ciele Rachel Aidana, wierząc, że potrzebuje nikogo innego oprócz matki, mimo że opuszczony i zabity przez jej dwóch poprzednich. Samara jest pokazana jest dość ubogi, wielokrotnie podejmował próby twierdzą, Rachel, jak jej matka. Chociaż w jej zemsty brutalna wobec świata, wydaje się, że jej celem jest przedostatnie słychać, uznał, współczuć i być kochanym.

Samarka robi niezłe jędrnę ogórki w słoki w swojej studni. Zaprasza na spróbowanie.( ͡° ͜ʖ ͡°)

Samarka jest nieziemska w tych sprawach więc jeśli chcecie ją zobaczyć w akcji wpiszcie "Samara Morgan hentaii" lub "Sadako hentaii " ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Samara 1.jpeg

Więcej z Fandomu

Losowa wiki