Fandom

THE RING - KRĄG WIKI

Sadako Yamamura

84strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij

Sadako.jpeg

Sadako Yamamura

Postać
Imię Sadako Yamamura
Płeć Kobieta
Data urodzenia 1947r.
Data śmierci 1966r.
Rodzina

Heihochiro Ikuma - ojciec

Shizuko Yamamura - matka

W powieściEdytuj

Sprawczyni całego zła opisanego w Kręgu. Urodziła sę w 1947 r w Sashikiji na wyspie Izu Oshima, córka Shizuko Yamamury
Ring 9.jpeg

Sadako przed wrzuceniem do studni (w wersji filmowej)

. W wieku 10 lat odnotowano u niej zdolności przenoszenia pomyślanego obrazu na kliszę. Jej ojciec, Heihochiro Ikuma, był psychiatrą, który na jej matce prowadził badania nad parapsychologią. Shizuko ze sawymi mocami zdobyła sławę, ale jeden z reporterów nazwał ją oszustką i media zwróciły się przeciw niej. Nie mogąć znieść wstydu Shizuko rzuciła się do wulkanau Mihara. Sadako trafiła pod opiekę krewnych, a po ukończeniu szkoły wyjechała i dołączyła do trupy teatralnej. Tam po raz pierwszy od dzieciństwa pokazała swe moce przepowiadająć wybuch Mihary, co prysporzyło jej wrogów. Odeszła z teatru i nie mając oc ze sobą zrobić odwiedzała chorego na grużlicę ojca w sanatorium. Tu, w 1966r., poznała młodego lekarza, chorego na ospę prawdziwą - ostanią osobę z tą chorobą w Japonii. Lekarz zafascynowany jej urodą zabrał jją do starego domku w lesie i zgwałćił odkrywająć, że Sadako cierpi na Zespół Feminizacji Jąder - jest hermafrodytą. Po gwałcie udusił ją i wrzucił do studni, po czym przysypał kamieniami. Sadako nie umarła jednak i ostankiem swych mocy połączyła się z wirusem ospy, którym się zaraziła, co dało początek wirusowi Kręgu i stworzyło zabójczą kasetę wideo zawierającą strzepki jej myśli i całą wściekłość.

W Spirali (w 1990r.) odrodziła się poprzez śmierć Mai Takano, urodzona przez nią, i przez pewien czas mieszkała z Ando podając się za Masako, siostrę Mai. Urodziła potem Takanoriego i Ryujiego. Gdy ekranizowano Krąg Sadako zgłosiła się na casting do roli... Sadako. Jej celem jest by jej klony zrodzone poprzez kobiety, które przeczytają książkę lub obejrzą film, zawładnęły ziemią.

W filmach (nie wiem ale chciałbym wiedzieć)Edytuj

W serialachEdytuj

W grachEdytuj

Terrors realm.jpg

Sadako t grze Terror's Realm

Więcej z Fandomu

Losowa wiki